KROSS ESKER 2.0
Kartais norisi nukrypti nuo pramintų takų į neištirtus šalies regionus. Norite keliauti žvyrkeliais, kirsti miško upes, jus kviečia nuotykiai? Mūsų KROSS Esker 2.0 buvo sukurtas šiam tikslui. Tai dviratis visiems, kurie ieško naujų kelių ten, kur jų nėra. Bėgantiems nuo civilizacijos ir norintiems praleisti naktį Mazūrų pievose žiūrint į žvaigždes.Naujas žvyrkelis - GEN2
Pirmosios kartos Esker pelnė patyrusių žvyrkelių vairuotojų ir pradedančiųjų, ieškančių universalaus ir patikimo kompaniono naujiems maršrutams ir nuotykiams tyrinėti, vardą. Laipsnis buvo aukštai iškeltas. Naujasis antrosios kartos Esker - GEN2 - yra unikalus pasirinkimas visiems, kurie nori išnaudoti visas žvyrkelių galimybes ir patirti tikrą džiaugsmą važiuodami įvairiomis, net pačiomis sudėtingiausiomis vietovėmis. Daugiau apie Gen2 rėmo privalumus skaitykite mūsų tinklaraštyje. Naujasis GEN2 aliuminio rėmas turi platų tvirtinimo angų paketą krepšiams, bagažo laikikliams, sparnams, butelių narveliams. Taip pat yra speciali vieta, skirta tvirtinti atraminiam stovui. Krosse suprojektuota lengva ir standi anglies šakė turi vidinį stabdžių troso pravedimą ir gali būti keičiama su 30 mm eigos žvyro amortizatoriais.Naujasis GEN2 rėmas taip pat turi žemesnį statramstį, todėl dviratį maloniau skaityti didesnei žvyrkelių vairuotojų grupei. Aukštos klasės priedai
KROSS Esker 2.0 turi Microshift įrangą, kuri puikiai tinka ir asfaltui, ir bekelei. Naudojome patikrintą 1x10 pavarą, kuri leis patogiai važiuoti bet kokiomis sąlygomis. Su 11-48 diapazono kasete galėsite greitai važiuoti lyguma ir be problemų įveikti stačias įkalnes. Kad stabdymas visada būtų nuspėjamas, nepriklausomai nuo oro sąlygų ar situacijos kelyje, įrengti mechaniniai diskiniai stabdžiai. Jie užtikrina daug didesnę stabdymo galią nei klasikiniai V formos stabdžiai. Be to, dėl mechaninių stabdžių suportų net ir kelionės dviračiu metu juos galima be vargo ir lengvai prižiūrėti.Technologijos pramogoms toli nuo civilizacijos
KROSS Esker 2.0 rėmas pagamintas iš 6061 aliuminio. Dėl šio specialaus aliuminio lydinio dviratis yra standus ir atsparus lūžiams. Kartu tai palyginti lengva medžiaga, kuri savo savybėmis gali nustebinti ne vieną dviratininką. Rėmas padengtas milteliniu būdu, o tai reiškia dažų patvarumą ir atsparumą mechaniniams pažeidimams. Projektuodami rėmą nusprendėme įrengti vidinį laidų pravedimą, dėl kurio dviratis atrodo estetiškai ir tvarkingai. Ši kabelių pravedimo sistema taip pat leido mums sumažinti linijų nutrūkimo riziką važiuojant sudėtinga vietove. Siekiant užtikrinti geriausią važiavimo patirtį, ant KROSS Esker 2.0 sumontuotos 42 mm pločio WTB padangos, kurios puikiai tinka bet kokioms sąlygoms. Be to, yra Sele Royale balnelis ir Fizik apavas, skirtas žvyriniams dviračiams, garantuojantis komfortą net ir važiuojant sunkesnėmis trasomis.
| Dviračio specifikacijos |
| Rėmas |
ALUMINIUM |
| Pavarų skaičius |
1x10 |
| Grandinė |
SHIMANO HG54 |
| Balnelis |
SELLE ROYAL COMFORT GROOVE |
| Pavarų perjungėjas |
MICROSHIFT SWORD G7000 |
| Švaistikliai |
PROWHEEL RPL |
| Vairas |
ALUMINUM 420 MM 31.8 |
| Svoris |
APPROX. 11.55 |
| Padangos |
WTB RESOLUTE COMP 700X42C |
| Specifikacijos |
| Balnelio bėgeliai |
ALUMINUM 27.2X350MM |
| Galinė stebulė |
SHIMANO GRX RS470 |
| Galinio žvaigždžių bloko diapazonas |
11-48T |
| Galinis pavarų perjungejas |
MICROSHIFT SWORD G7005M |
| Galinis stabdžių diskas (mm) |
160 |
| Lako užbaigimas |
GLOSS |
| Priekinis stabdžių diskas (mm) |
160 |
| Šakė |
CARBON |
| Spalva |
NAVY |
| Stabdžių rankenėlės |
MICROSHIFT SWORD SB-G7000 |
| Stebulė |
SHIMANO GRX RS470 |
| Vairo iškyša |
ALUMINIUM 80MM/31.8/7° |
| Vairo rankenėlės / juosta |
KROSS EVA |
| Žvaigždžių blokas |
MICROSHIFT CS-H104 |